top of page
NIEUWS
Search


Vreedzaam West Koffiekar op Toer
Na de zomervakantie gaan wij weer op toer met onze koffiekar. We gaan dan alle basisscholen langs in de ochtend en in de middag, zodat ouders nog even gezellig met ons en met elkaar in gesprek kunnen gaan onder het genot van een kopje koffie of thee. Er zullen zo nu en dan ook wat van onze partners aansluiten. Wij vinden dit altijd een mooie start van het schooljaar en hopen zoveel mogelijk mensen te spreken! Wil je weten wanneer we op welk schoolplein staan? Kijk dan in onde

Vreedzaam West
6 days ago2 min read
Â
Â
Â
bottom of page

