Kinderwijkraad Bos en Lommer van start!
- Vreedzaam West

- 7 hours ago
- 1 min read

YES!!! Het is zover!!! We starten komend schooljaar ook met een kinderwijkraad in Bos en Lommer. Wat hebben we hier veel zin in. Maar liefst 8 scholen zullen hieraan deelnemen en zullen worden vertegenwoordigd in deze KWR.
El Kadisia II, Bos en Lommerschool, De Boomgaard, Enderun, De Zijderoute, Multatulischool, Tijl Uilenspiegelschool en El Amien II doen met deze gloednieuwe kinderwijkraad. Hiervoor zullen we vanaf september starten met gastlessen op al deze scholen, zodat de leerlingen daarna hun eigen verkiezingen kunnen houden en met de input die uit de groepen ontstaat hun school kunnen gaan vertegenwoordigen in de KWR van Bos en Lommer! We zullen dit eerste jaar een nieuw buurtmanifest gaan opstellen. Daarmee hopen we mooie initiatieven neer te kunnen zetten in heel Bos en Lommer en de stem van kinderen te laten gelden. We zijn heel benieuwd met welke mooie ideeën de kinderen zullen komen.





Comments